In-home producttest in de VS2018-05-30T12:37:04+00:00

Project Description

In-home producttest in de VS

Amerika is een grote afzetmarkt voor Nederlandse producten. Reden voor Nederlandse marketeers om inzichten te verwerven over consumenten acceptatie. Bijvoorbeeld een beauty product voor vrouwen.

CG stuurde twintig Amerikaanse vrouwen een product om een aantal weken “in-home” te testen. Tijdens het testen vulden zij wekelijks een online vragenlijst in. Na afloop van de in-home producttest zijn de data geanalyseerd. Vanuit de analyse zijn er enkele deelnemers uitgenodigd voor een groepsgesprek in New York. In dit kwalitatieve traject kon de klant nog diepere insights verkrijgen. CG heeft de deelnemers geworven, de vragenlijst opgesteld, vertaald en geprogrammeerd. Een lokale moderator en een onderzoekslocatie in Manhattan geregeld.

De uitkomsten gaven de Nederlandse marketeers inzicht in de lokale markt.

De doorlooptijd van het onderzoek was 5 weken, waarvan 1 week recruitment, 3 weken producttest en 1 week voor de interviews. De kosten: €9.900,-

Cases

Meer weten? Neem contact met ons op!

Floris Leupen
Floris LeupenResearch Consultant
Floris is de ras-onderzoeker van het team online onderzoek. Met jarenlange ervaring bij o.a. GfK bijt hij zich graag vast in complexe onderzoeken.
Tom Groot
Tom GrootProject manager
Tom is als projectmanager verantwoordelijk voor het project van A tot Z. Hij zorgt ervoor dat jij goed op de hoogte bent van de status van je project en regelt intern bijna alles.

Bel mij terug

Wil je meer weten? We bellen je graag.

x