Imago onderzoek over het OV2018-05-30T14:51:38+00:00

Project Description

Imago onderzoek over het OV

Een OV organisatie overweegt met een communicatie campagne een breed publiek te informeren over de gunstige prijzen van de dienstverlening. Ter voorbereiding wil het bedrijf de effectiviteit van de campagne vooraf meten.

CG heeft een kwantitatief imago-onderzoek uitgevoerd waarbij de verschillende aspecten van de dienstverlening zijn getoetst met een prioriteitenmatrix. Daarbij is er speciale focus gelegd op de prijsperceptie.

Door de uitkomsten besloot het OV bedrijf dat ze niet hoeven investeren in een generieke campagne, maar dat ze de kritische, prijsbewuste consumenten moeten benaderen via specifieke kanalen.

De doorlooptijd was 2 weken. De kosten: €3.000,-

Cases

Meer weten? Neem contact met ons op!

Floris Leupen
Floris LeupenResearch Consultant
Floris is de ras-onderzoeker van het team online onderzoek. Met jarenlange ervaring bij o.a. GfK bijt hij zich graag vast in complexe onderzoeken.
Tom Groot
Tom GrootProject manager
Tom is als projectmanager verantwoordelijk voor het project van A tot Z. Hij zorgt ervoor dat jij goed op de hoogte bent van de status van je project en regelt intern bijna alles.

Bel mij terug

Wil je meer weten? We bellen je graag.

x