Een smaaktest over vers fruit onder 200 respondenten? Ook dat kan bij CG

Iedereen eet fruit, maar hoe bewust zijn consumenten over de smaakverschillen tussen verschillende rassen van één soort fruit? Kan je het product daarop positioneren en onderscheiden? Hoe kan je dit beter testen, dan 200 respondenten het verschil te laten proeven.

CG regelde fruitliefhebbers die van tevoren aangaven het verschil te kennen tussen de verschillende rassen. Tevens waren zij geselecteerd op de frequentie waarmee ze fruit aten. Op het onderzoek werd geproefd en gemeten wat het onderscheidend vermogen was van het fruit ras.

Na veldwerk van 5 dagen en 6.000 euro budget weet onze klant nu of het de moeite waard is om te investeren in de marktpositionering van de verschillende fruitrassen.

Ben jij ook benieuwd of consumenten jouw product onderscheidend genoeg vinden en wil je dit onderzoeken? Neem contact op met Jolanda Slim via +31(0)228 563954 of mail naar jolanda.slim@cgselecties.nl en laat je adviseren over de mogelijkheden.

Smaaktest 200 respondenten
2018-10-31T13:08:02+00:00

Bel mij terug

Wil je meer weten? We bellen je graag.

x